Tipy, Zaujímavosti,

Kombi s dieselovým motorom s výkonom 400 koní a priestorom pre sedem cestujúcich. A prečo by niekto chcel SUV?

27.3.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/watch?v=FC3B-nvwazM). Drvivá väčšina vodičov je do vozidiel SUV blázon. Rovnako tak aj výrobcovia, ktorých to však vcelku neprekvapuje. Keďže je po nich taký veľký dopyt,...

27.3.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/watch?v=FC3B-nvwazM).

Drvivá väčšina vodičov je do vozidiel SUV blázon. Rovnako tak aj výrobcovia, ktorých to však vcelku neprekvapuje. Keďže je po nich taký veľký dopyt, urobme zo všetkého SUV. Čo by ste však povedali na staré dobré kombi s priestorom pre sedem cestujúcich a naftovým motorom s výkonom 400 koní?

Kombi s dieselovým motorom s výkonom 400 koní a priestorom pre sedem cestujúcich.
Foto: youtube.com/watch?v=FC3B-nvwazM

Majiteľ tohto vozidla zjavne nie je fanúšikom vozidiel SUV

Ak ste fanúšikom vozidiel, ktoré kombinujú vlastnosti z viacerých rôznych segmentov, ťažko nájdete niečo dokonalejšie. Tomuto kombi nechýba štýl ani luxus. Nechýba mu ani výkon. Ani priestor pre cestujúcich či batožinu. Môžete v ňom cestovať s prívesom a celou rodinou. A navyše nie je až tak drahé. Ideálne? A na čo je SUV?

Samozrejme, ako automobiloví nadšenci by sme chceli mať niekoľko áut. Na každú príležitosť jedno. Jedno na pracovný volant, niečo „na buchty“ alebo viac na šport. Hodilo by sa aj niečo na víkend. Z ekonomického hľadiska by nás však tento prístup mohol zruinovať. Preto je dobré hľadať autá, ktoré kombinujú viacero funkcií. V tomto smere funguje SUV takmer dokonale. Nie je však takýto kombík ešte lepší?

Kompromisy majú vždy svoju cenu

Samozrejme, ak nemáme v garáži päť áut, musíme robiť kompromisy. A vozidlá SUV sú istým druhom kompromisu. Veď v nich môžeme mať 500-koňový motor a celkom slušnú dávku adrenalínu. Ale nemôžeme oklamať fyziku – tieto autá budú zvyčajne vážiť okolo dvoch ton a bohužiaľ to cítiť.

500-koňový motor a maximálna rýchlosť je 290 km/h.
Foto: youtube.com/watch?v=FC3B-nvwazM

Toto kombi je však iné – jeho maximálna rýchlosť je 290 km/h a spotreba paliva by sa mala pohybovať okolo 5,5 litra na 100 kilometrov. Okrem toho dokáže odviezť sedem ľudí na palube a potiahnuť obrovský príves. Na obchodnom stretnutí môže vyzerať aj celkom dobre. Ak budete vytrvalí, môžete z neho urobiť aj pracovného koňa.

Predchádzajúca generácia Audi A6 na predaj

Toto konkrétne auto, akoby to nestačilo, môže byť vaše za celkom rozumné peniaze. Aj keď niektoré z týchto luxusných prvkov samozrejme ponúkol nemecký výrobca, sú čiastočne aj výsledkom úprav. Základom bola A6 Avant s naftovým motorom. Auto je v skvelom stave a úpravy sú urobené naozaj kvalitne. Je pravda, že vzadu asi nebude sedieť žiadny dospelý, ale pre deti by takéto cestovanie malo byť dokonca istým druhom zábavy.

Auto je v skvelom stave a úpravy sú urobené naozaj kvalitne.
Foto: youtube.com/watch?v=FC3B-nvwazM

Zelená farba tiež nie je pôvodná. Ide o fóliu pokrývajúcu lak Daytony a úpravy vykonala holandská spoločnosť Van Vight Tuning. Okrem toho z trojlitrového dieselu vyžmýkali 400 koní a 800 Nm. Vďaka tomu dokáže vozidlo zrýchliť z 0 na 100 km/h len za 5 sekúnd. Podľa majiteľa sa maximálna rýchlosť na nemeckom autobahne pohybovala okolo 290 km/h. Zároveň by nemalo predstavovať najmenší problém ísť so spotrebou paliva dole na približne 6 l/100 km.

Audi má najazdených 164 000 km, čo je tiež v rozumných medziach. Rovnako ako jeho cena, ktorá je 35 950 eur. Vzhľadom na obrovské množstvo talentu, ktorým toto auto disponuje, ako aj jeho vizuálnu príťažlivosť, ide o celkom oku lahodiacu ponuku.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Audi ukázalo svetu model Q6 e-tron. Výkonné SUV stanovuje nové štandardy v automobilovom priemysle

Audi odhaľuje karty. Nový elektrický model nebude SUV


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Nemecké letisko zablokovali klimatickí aktivisti. Vytvorila sa niekoľkokilometrová zápcha

26.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: x.com/fl360aero). Ďalšie nemecké letisko má problémy s odletmi. Za všetko môžu klimatickí aktivisti, ktorí nelegálne vstúpili na letisko a nalepili…

BYD láka na nový minivan. Verzia Lux Superior za niečo vyše 24 000 eur

26.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@motoringx:). Medzinárodný autosalón v Indonézii je dobrou príležitosťou predstaviť svoju ponuku širšiemu publiku. Čínska spoločnosť BYD sa veľmi intenzívne zapája…

7 príznakov, že vaše auto potrebuje servis. Rozpoznajú ich len skúsení vodiči

26.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Memory Stockphoto). Ak sa vozidlo pravidelne vozí k mechanikovi na kontrolu, dá sa predísť väčšine problémov, ale nie všetkým. Preto…

Audi vsádza na plug-in hybridy. Pred elektromobilitou však nevidí cestu späť

26.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@AutoTraderTV). Audi stále plánuje prejsť na čisto elektrické vozidlá od roku 2033. Predstavitelia nemeckej značky však pripúšťajú, že spaľovací motor…

MG sa približuje k továrni v Európe. Ide o tri lokality

26.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@debsvault7172). Čínsky konglomerát SAIC, ktorý vlastní okrem iného aj MG, sa snaží postaviť svoju prvú európsku továreň. Zatiaľ sa ako…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov