25.09.2025, Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Art Konovalov)
Svet sa zbláznil do ružovej a automobilky nezostávajú pozadu. Suzuki sa rozhodlo osláviť premiéru filmu Barbie tým najštýlovejším spôsobom. Vzali svoj legendárny a nezničiteľný model Jimny a premenili ho na auto, v ktorom by sa vozila samotná Barbie. Výsledok? Unikátny ružový teréniak, ktorý existuje len v jedinom kuse na svete. Toto nie je len auto. Toto je marketingový ťah, ktorý dokonale trafil klinec po hlavičke.

Foto: shutterstock.com/Art Konovalov
Unikát pre Dubaj
V prvom rade, za týmto odvážnym projektom nestojí priamo centrála v Japonsku. Tento unikátny kúsok vytvorila divízia Suzuki v Spojených arabských emirátoch. Práve tu sa rozhodli, že premiéru jedného z najočakávanejších filmov roka oslávia vo veľkom štýle. Namiesto nudnej reklamy tak stvorili auto, ktoré sa okamžite stalo internetovou senzáciou. Je to dokonalá ukážka toho, ako sa dá spojiť kultový automobil s popkultúrnym fenoménom a vytvoriť niečo, o čom hovorí celý svet.
Ružová nie je len farba, je to postoj
A teraz k tomu, ako to vyzerá. Dizajnéri obliekli auto do výraznej ružovej fólie, ktorá dokonale ladí s estetikou sveta Barbie. Aby to nebolo príliš presladené, strechu a niektoré detaily nalakovali do elegantnej béžovej farby. Základom pre túto prestavbu sa stala päťdverová verzia modelu Jimny, ktorú si, žiaľ, my v Európe oficiálne kúpiť nemôžeme. Celé auto tak pôsobí hravo, no zároveň si zachováva svoj drsný a dobrodružný charakter.
Interiér ako z domčeka pre bábiky
Samozrejme, premena sa nekončí len pri exteriéri. Aj interiér prešiel ružovou kúrou. Hoci základ palubnej dosky zostal nezmenený, dizajnéri pridali ružové detaily a hlavne, sedadlá potiahli špeciálnym čalúnením, ktoré dokonale ladí s celkovým konceptom. Je to presne ten typ interiéru, v ktorom by ste si vedeli predstaviť samotnú Barbie a Kena na ceste za dobrodružstvom.
Sen, ktorý si nekúpite
Ak ste si už začali chystať peniaze, musíme vás sklamať. Tento ružový skvost nie je na predaj. Ide o unikátny showcar, ktorý vznikol v jedinom exemplári. Jeho hlavnou úlohou je pútať pozornosť a slúžiť ako dokonalý marketingový nástroj. Automobilka ho bude pravdepodobne ukazovať na rôznych výstavách a podujatiach. Je to škoda, pretože sme si istí, že by sa o takýto odvážny kúsok strhla poriadna bitka.

Foto: youtube.com/@AutoCraze-p3i/shorts
Spojenie dvoch ikon
Tento projekt je v konečnom dôsledku dokonalým spojením dvoch ikonických značiek. Na jednej strane je tu Suzuki Jimny, malé a nezničiteľné auto, ktoré si získalo srdcia dobrodruhov po celom svete. Na druhej strane je tu Barbie, fenomén, ktorý definoval detstvo niekoľkých generácií. Ich spojenie vytvorilo niečo nečakané, zábavné a hlavne, niečo, čo dokazuje, že aj automobilový svet sa vie poriadne odviazať.
Ak máte chuť, hlasujte v našej ankete.
Redakcia Auto trendy.
Odporúčané články:
Obrovský problém Suzuki: Legendárny Jimny je späť, no chýba mu to najdôležitejšie!
Nové Suzuki Jimny: Páči sa nám v štýle Jeep Wrangler!
Jedna nová pneumatika: smie sa namontovať na vozidlo? Aké sú odporúčania výrobcov?
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News a na Facebooku.