Elektro, Novinky, Správy, Zaujímavosti,

Stellantis oznamuje, že 36 automobilov vyrábaných výrobcami skupiny bude mať do roku 2026 mild-hybridné verzie

12.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/MikeDotta). Spoločnosť Stellantis tvrdí, že chce rozšíriť svoje portfólio hybridných modelov. Do roku 2026 bude mať viac ako 36 automobilov vyrábaných značkami skupiny mild-hybridné varianty....

12.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/MikeDotta).

Spoločnosť Stellantis tvrdí, že chce rozšíriť svoje portfólio hybridných modelov. Do roku 2026 bude mať viac ako 36 automobilov vyrábaných značkami skupiny mild-hybridné varianty.

Stellantis oznamuje, že 36 automobilov bude mať do roku 2026 mild-hybridné verzie.
Foto: shutterstock.com/MikeDotta

Predstavitelia skupiny Stellantis oznámili, že viac ako 36 automobilov dostane do roku 2026 mild-hybridné pohonné jednotky. Patria medzi ne Alfa Romeo Junior, Tonale, Maserati Grecale a Citroen C3.

V dôsledku rastúcej túžby zákazníkov po modeloch vybavených mild-hybridným pohonom sa Stellantis snaží posilniť svoju ponuku a oznamuje, že do roku 2026 bude mať mild-hybridnú verziu viac ako 36 modelov skupiny. Automobilový gigant uvádza, že predaj vozidiel vybavených mild-hybridným pohonom vzrástol v prvej polovici tohto roka o 41 % v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2023.

Len tento rok spoločnosť Stellantis oznámi 36 nových mild-hybridných variantov

Tento rok pribudne do ponuky 30 mild-hybridných verzií, pričom ďalších šesť modelov vybavených takýmto mikro-hybridným pohonom bude uvedených na trh do roku 2026.

„Máme veľmi konkurencieschopné hybridné riešenie, ktoré teraz zintenzívňujeme našou novou technológiou eDCT a uvádzame ho na trh v širokej škále modelov, čím ho sprístupňujeme mnohým zákazníkom,“

– povedal Sébastien Jacquet, zástupca riaditeľa pre inžinierstvo spoločnosti Stellantis.

Predaj vozidiel vybavených mild-hybridným pohonom vzrástol v polovici roka o 41 %.
Foto: youtube.com/@GoodwoodRR

Spoločnosť Stellantis v súčasnosti vyrába hybridné vozidlá vo viac ako 70 % svojich závodov v Európe. Prostredníctvom spoločného podniku eTransmissions spoločnosť Stellantis a jej partner v súčasnosti vyrábajú prevodovky eDCT vo francúzskom meste Metz a v talianskom Turíne, pričom zásobujú 11 závodov na výrobu vozidiel. Kombinovaná výrobná kapacita je viac ako 1,2 milióna eDCT ročne.

Spoločnosť tiež oznámila, ktoré modely budú využívať elektrifikované pohonné jednotky:

  • Alfa Romeo Junior a Tonale;
  • Citroen C3, C3 AirCross, C4, C4X, C5 AirCross, C5X;
  • DS 3 a DS 4;
  • Fiat Panda a Fiat 600;
  • Jeep Avenger, Renegade a Compass;
  • Nová Lancia Ypsilon;
  • Maserati Grecale;
  • Opel/Vauxhall Corsa, Astra, Astra SportsTourer, Mokka, Frontera a Grandland;
  • Peugeot 208, 308, 308 SW, 308, 408, 2008, nový 3008 a nový 5008.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

VW má plné zuby „elektriky“? Koncern presunie 60 miliárd eur z programu elektromobility na vývoj spaľovacích motorov

Číňania našli spôsob, ako obísť clá EÚ. Bez problémov ich obídu


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Robotníci sa búria proti drastickým škrtom

11.12.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@aljazeeraenglish). V deviatich nemeckých fabrikách Volkswagenu vrie napätie. Zamestnanci odmietajú plánované znižovanie platov o 10 % a ďalšie škrty. Napätie…

Xiaomi opäť šokuje: SUV YU7 s výkonom 681 koní už čoskoro na cestách!

11.12.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@PlanetCarNews). Po úspechu svojho prvého elektromobilu SU7, ktorý sa v Číne predáva ako teplé rožky, Xiaomi posúva latku o niečo…

EÚ otvára peňaženku: 4,6 miliardy eur na čistú energiu a elektromobily

11.12.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: Súkromný archív). Komisia Európskej únie otvorila nové kolo investícií do technológií budúcnosti. Až 4,6 miliardy eur poputujú na podporu inovácií…

Nehádajme sa na diaľnici, zákon hovorí jasne! Kedy máme prednosť?

11.12.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@nielsontheroad). Diaľnice sú miestom, kde rýchlosť a rozhodnosť určujú dynamiku premávky. No viete, kto má prednosť pri zmenách pruhu či…

Najlepšie a najhoršie značky áut: Prekvapenia, pády a veľké sklamania!

11.12.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@SDADanCars). Americký rebríček Consumer Reports odhaľuje veľkých víťazov a porazených medzi automobilovými značkami. V popredí sa držia Japonci a Európania,…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov