17.11.2025, Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@GoedhartMotorenBodegraven).
Minuloročný stánok CFMoto na motocyklovej výstave EICMA v Miláne bol možno najhorúcejší na celej výstave. V centre pozornosti bol úplne nový, špičkový V4 motor s objemom liter a koncept superbike „Master of Speed“. Rýchlo sa presuňme na tohtoročnú EICMA a už tu máme poriadny superbike, v ktorom je umiestnený ten istý motor. Hoci je to stále prototyp, CFMoto potvrdilo, že čoskoro pôjde do sériovej výroby.

Foto: youtube.com/@GoedhartMotorenBodegraven
V4 SR-RR: Výkon, ktorý konkuruje Fireblade
Motocykel sa volá V4 SR-RR. Hoci je to stále prototyp, CFMoto potvrdilo, že veľmi skoro pôjde do sériovej výroby.
- Motor: 997 cm3, 90-stupňový motor V4.
- Výkon: Produkuje viac ako 210 koní.
- Hmotnosť: Váži pod 200 kg.
- Pomer výkon/hmotnosť: Pomer výkonu a hmotnosti je viac ako 0,476 hp/lb, čo ho radí do kategórie superbikov.
- Maximálna rýchlosť: Viac ako 300 km/h.
S týmto výkonom V4 SR-RR konkuruje modelom ako Yamaha R1M, Honda CBR1000RR-R Fireblade a Kawasaki Ninja ZX-10RR. Tieto motocykle však používajú radové štvorvalcové motory. Priamejším konkurentom je Ducati Panigale V4.
Aktívne krídla a titánový výfuk Akrapovič
V4 SR-RR má veľké krídla vpredu, ktoré nie sú statické. Nový motocykel od CFMoto prináša niekoľko pokročilých technických riešení. Výrobca tvrdí, že aktívne krídla sa budú automaticky prispôsobovať rýchlosti a jazdným podmienkam, pričom je pravdepodobné, že budú pracovať v synchronizácii s poloaktívnym, elektronicky nastaviteľným odpružením.
Čo sa týka konštrukcie, motor sa zdá byť štrukturálnou súčasťou rámu, podobne ako je to riešené u modelu Panigale V4. Pre záujemcov ponúkne CFMoto aj plne titánový výfuk Akrapovič s dvojitým výstupom, ktorý údajne spĺňa homologizáciu Euro5+. Pre maximálny brzdný výkon sú okolo predných strmeňov Brembo umiestnené chladiace kanály v štýle MotoGP.
CFMoto V4 SR-RR bude slúžiť ako kľúčová platforma pre nadchádzajúce modely značky. S týmto motocyklom a nedávno odhaleným Norton Manx R prichádzajú na trh naraz dva úplne nové superbiky, čo predstavuje skvelú správu, pretože to prinesie viac konkurencie do prémiovej triedy superbikov. Produkčnú verziu modelu V4 SR-RR by sme mali vidieť a očakávať koncom budúceho roka.
Ak máte chuť, hlasujte v našej ankete.
Redakcia Auto trendy.
Odporúčané články:
BMW chystá bombu: Prichádza malá a lacná GS, ktorá zničí konkurenciu!
Honda rozbila bank: Elektrický motocykel na A2 a V3 s kompresorom!
Príšera je späť! Ducati Monster 2026 má 111 koní a servisný interval 45 000 km
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News a na Facebooku.






















