14.09.2025, Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@electhib).
Nový generálny riaditeľ skupiny Renault, François Provost, ktorý nastúpil do funkcie koncom júla, sa čínskej konkurencie nebojí. V rozhovore pre Automotive News uviedol, že Renault má jasnú stratégiu, ako čeliť tlaku z Ázie. Kľúčom má byť silný dizajn, emocionálne produkty, vysoká kvalita a lepší zákaznícky zážitok. Provost priznáva, že Číňania sú super efektívni, no cieľom Renaultu je dobehnúť ich a dosiahnuť rovnakú konkurencieschopnosť.

Foto: youtube.com/@electhib
Čínska hrozba? Renault má odpoveď
Nový šéf skupiny Renault, François Provost, sa čínskych značiek nebojí. V rozhovore pre Automotive News uviedol, že Renault im dokáže čeliť vďaka silnému dizajnu, produktom, ktoré oslovujú emócie, vysokej kvalite a lepšiemu zákazníckemu zážitku.
„Naši konkurenti z Číny sú z hľadiska nákladov a technológií super efektívni. Naším cieľom je dobehnúť ich a mať rovnakú konkurencieschopnosť,“ hovorí Provost.
Plán s názvom Futurama
„Mojou úlohou je pokračovať v stratégii Renaulution (ktorú začal Luca de Meo), aby sme ako spoločnosť boli agilnejší a flexibilnejší vzhľadom na neistoty, ktorým čelíme.“ K týmto veľkým zámerom patrí aj nový plán pre budúcnosť. Podľa Automotive News sa bude volať „Futurama“ a bude predstavený v prvej polovici budúceho roka.

Foto: youtube.com/@electhib
Miernejšie pravidlá pre malé autá
Provost stojí na rovnakej strane ako predseda Stellantisu John Elkann a šéf Jean-Philippe Imparato, pokiaľ ide o legislatívu a požiadavky na nové autá v Európe. Aj Provost je zástancom miernejších pravidiel pre malé modely, aby ich bolo možné ponúkať za nízke ceny.
Ak máte chuť, hlasujte v našej ankete.
Redakcia Auto trendy.
Odporúčané články:
Koniec jednej éry: Dieselové motory miznú z Európy ako dinosaury!
Ďalší krach v batériovom priemysle: Natron Energy končí, prepúšťa 95 % zamestnancov!
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News a na Facebooku.