Novinky, Správy, Zaujímavosti,

Klimatizácia, svetlo a vôňa: Lexus predstavil Sensory Concierge. Luxus, ktorý ovláda vaše zmysly!

22.10.2025, Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@DailyRevs). Počas jazdy nezáleží len na výkone alebo cestných podmienkach. Kľúčová je aj… atmosféra. Lexus si to dokonale uvedomuje. Preto ponúka kupujúcim jedného modelu Sensory Concierge. Personalizácia je v segmente premium štandardom. Japonská značka však ide ešte ďalej. V novom sedane zavádza inovatívnu možnosť,...

22.10.2025, Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@DailyRevs).

Počas jazdy nezáleží len na výkone alebo cestných podmienkach. Kľúčová je aj… atmosféra. Lexus si to dokonale uvedomuje. Preto ponúka kupujúcim jedného modelu Sensory Concierge. Personalizácia je v segmente premium štandardom. Japonská značka však ide ešte ďalej. V novom sedane zavádza inovatívnu možnosť, ktorá koordinuje klimatizáciu, osvetlenie a vôňu!

Lexus interiér
Klimatizácia, svetlo a vôňa: Lexus predstavil Sensory Concierge. Luxus, ktorý ovláda vaše zmysly!
Foto: youtube.com/@DailyRevs

Čo je Sensory Concierge?

Značkou, o ktorej hovoríme, je samozrejme LexusInovatívna funkcia sa objaví v novom modeli ESSensory Concierge je riešenie, ktoré plynule koordinuje klimatizáciu, osvetlenie interiéru a vonné kompozície. Elektronický mozog má tak v aute vytvoriť vhodnú atmosféru.

V závislosti od osobných preferencií majiteľa alebo účelu cesty môže byť atmosféra:

  • upokojujúca
  • osviežujúca
  • energizujúca
  • relaxačná

So systémom Sensory Concierge je len jeden problém. Riešenie bude zatiaľ dostupné výlučne na čínskom trhu. Implementácia do vozidiel ponúkaných v Európe je plánovaná v budúcnosti.

Vôňa bambusu a Mark Levinson

Sensory Concierge nevyčerpáva zoznam nápadov Lexusu. Japonská značka má viac nápadov, ako urobiť luxus čo najosobnejším. Prvým dôkazom je ozvučenie Mark LevinsonLexus s touto firmou spolupracuje už 25 rokovLexus sa snaží pôsobiť na všetky zmysly vodiča a pasažierov. V tomto prípade na zmysel sluchu.

Lexus interiér
Systém Sensory Concierge koordinuje klimatizáciu, osvetlenie a vôňu, aby vytvoril v aute požadovanú atmosféru.
Foto: youtube.com/@DailyRevs

Na ceste k úplnej personalizácii Japonci vytvorili dokonca vlastnú vôňu. Je to výsledok spolupráce so značkou Givaudan. Givaudan pre automobilového výrobcu vyvinul nový akord vône bambusu. Ten má tvoriť hlavný motív piatich nových vonnných kompozícií pripravených pre budúce modely. Samotný akord bol navrhnutý tak, aby odrážal atmosféru japonských bambusových lesov. Má pripomínať ich pokoj, sviežosť a prirodzenú harmóniu.

Ak máte chuť, hlasujte v našej ankete.

Ktorý zmysel je pre vás v luxusnom aute najdôležitejší?

Redakcia Auto trendy.

Odporúčané články:

Najväčšie pasce na trhu: Tieto ojazdené autá vás zruinujú!

Vybitá batéria v modernom aute: Varovanie o nízkej brzdnej sile a nefunkčný kufor! Prečo sa to deje?

Šéf Fordu v panike! „Ak prehráme túto bitku, Ford nemá budúcnosť!“ Čínske továrne ho šokovali!


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News a na Facebooku.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame
Pre tých, ktorí hľadajú viac než len správy

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov