24.09.2025, Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/wjarek).
Japonská automobilka Suzuki upravila svoj ikonický emblém v súlade s najnovšími dizajnovými trendmi. Nový symbol je plochý a dvojrozmerný a na nových autách ho uvidíme už v najbližších mesiacoch. Značka sa tak pripája k dlhému zoznamu výrobcov, ktorí sa rozhodli pre modernizáciu svojej identity.

Foto: shutterstock.com/wjarek
Ploché a ekologickejšie
Symbolické písmeno „S“ od Suzuki sa mení a prijíma čistejší a minimalistickejší dizajn. Nejde o žiadnu revolúciu, tvary zostali rovnaké, aby sa rešpektovala identita spoločnosti. Oproti starému trojrozmernému logu je však to nové ploché a dvojrozmerné, navrhnuté tak, aby sa lepšie hodilo do digitálnej éry. Tradičné chrómovanie bolo navyše nahradené striebornou farbou s vysokou svietivosťou, čo má znížiť dopad na životné prostredie a zároveň „vyjadriť posun do novej éry“.
Od konceptov k sériovým autám
Nové logo bude mať svoju premiéru na koncepčných vozidlách, ktoré Suzuki odhalí na Japan Mobility Show v Tokiu (9. októbra – 9. novembra). Následne sa bude postupne používať aj na sériových automobiloch. Ide o prvú podstatnú úpravu loga za viac ako 20 rokov, keďže posledná sa datuje do roku 2003. „Nový emblém stelesňuje dlhodobý záväzok Suzuki vytvárať hodnotné produkty so zameraním na zákazníka a naše odhodlanie čeliť novým výzvam budúcnosti,“ vysvetľuje Toshihiro Suzuki, riaditeľ a prezident japonskej značky.

Foto: youtube.com/@stefanspodcast/shorts
Zoznam je dlhý
Zmena loga Suzuki je len poslednou z mnohých, ktoré v posledných rokoch zasiahli automobilový priemysel. Mnoho značiek nedávno obnovilo svoj imidž, aby sa prispôsobili vyvíjajúcemu sa trhu a prijali plochejšie, minimalistické a dvojrozmerné dizajny. Malé „revolúcie“ v posledných rokoch zasiahli napríklad značky BMW, Audi, Dacia, Nissan, Peugeot, Opel, Fiat, Kia, Renault či Mercedes.
Redakcia Auto trendy.
Odporúčané články:
Číňania sa úplne zbláznili: Toto je 6-metrové SUV so zlatom a otočkou na mieste!
Tento hybrid je TOP: Nová verzia nemá konkurenciu, toto je kráľ ciest!
Ford končí s predajom áut, aký poznáme? Prichádza revolúcia, ktorá zmení všetko!
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News a na Facebooku.